30 серпня 1998 року Fendt представив Favorit 700 Vario — трактор, який став першим у своєму класі з безступеневою трансмісією, чотириклапанним двигуном і керуванням через джойстик.
Він задав нові стандарти потужності, комфорту та економії пального, отримав титул «Трактор року 1999» і досяг понад 10 000 поставок по всій Європі.
.png)
У 2003 році Fendt представив друге покоління 700 Vario — уже без назви Favorit. Впроваджено систему TMS, яка автоматично керувала двигуном і трансмісією, знижуючи витрати пального. З’явилася також система Variotronic TI: розворотні дії виконувались одним натисканням — до 13 функцій у запрограмованій послідовності. Інновації високо оцінили як фермери, так і експерти: Fendt отримав бронзову медаль на виставці demopark у Фульді за функцію зміни напрямку руху джойстиком.
.png)
У третьому поколінні Fendt вперше запропонував заводську систему автоматичного водіння Auto-Guide. Трактор точно утримував колію з точністю до 3 см завдяки коригувальному сигналу. У поєднанні з Variotronic TI це зробило точну польову роботу новим стандартом. Fendt також врахував вимоги сучасного обладнання: було збільшено підйомне зусилля заднього навісного пристрою, запропоновано новий фронтальний навантажувач і підвищено навантаження на вісь.
.png)
Четверте покоління Fendt 700 Vario вразило новим дизайном і функціональністю. Трактор отримав престижні нагороди RedDot, German Design Award та iF Product Design. Нова кабіна VisioPlus з вигнутим вітровим склом забезпечила чудову оглядовість і комфорт. Завдяки системі SCR витрати пального знизились до 10%. Модель Fendt 724 Vario очолила рейтинг DLG PowerMix Test 2012 у своєму класі.
.png)
Із 2014 року оновлене п’яте покоління Fendt 700 Vario успішно продовжило шлях своїх попередників. Завдяки фільтру CSF та зовнішній рециркуляції вихлопних газів вдалося зменшити витрати дизельного пального. У тесті DLG-PowerMix модель Fendt 724 Vario показала найкращий результат у класі — лише 255 г/кВт·год пального і 3,4% AdBlue. Техніка впевнено посіла провідні позиції серед фермерів і професіоналів у різних сферах.
.png)
Шосте покоління Fendt 700 Vario стало справжнім проривом завдяки впровадженню системи FendtONE. Нове робоче місце отримало повністю перероблений підлокітник, новий багатофункціональний джойстик та до трьох дисплеїв — утричі більше екранної площі, ніж раніше. Крім того, FendtONE у версіях onboard і offboard відкриває широкий набір функцій Smart Farming для ще зручнішого керування технікою та агрегатами.
.png)
Сьоме покоління Fendt 700 Vario стало найпотужнішим і найтехнологічнішим у лінійці. Вперше модель до 300 к.с. отримала трансмісію VarioDrive, систему VarioGrip і швидкість до 60 км/год. У тесті DLG PowerMix 2023 Fendt 728 Vario став найекономічнішим у своєму класі. Новий двигун AGCO Power CORE75 об’ємом 7,5 л забезпечує відмінний крутний момент та низьку витрату пального. Gen7 зібрав рекордну кількість нагород, серед яких «Трактор року 2023» і «Сільськогосподарська машина року».
.png)